U slučaju da ste ranije obavili propisane aktivnosti u zaštiti na radu, određena dokumentacija koja nije isključivo vezana za mjesto rada (“radni prostor”) bit će važeća i u novom prostoru.
Riječ je o određenim internim aktima, dokumentaciji o osposobljenosti ovlaštenika i povjerenika za zaštitu na radu, dokumentaciji o osposobljenosti osoba za preventivno gašenja požara, dokumentaciji o osposobljenosti za pružanje prve pomoći i drugoj dokumentaciji koja nije isključivo vezana za mjesto rada.
Budući da se dobar dio dokumentacije odnosi na radne uvjete i aktivnosti koje je poslodavac dužan provoditi na mjestima rada, takvu dokumentaciju koja ujedno predstavlja i dokaz o izvršenim obvezama, bit će nužno ažurirati ili izraditi nanovo.
Riječ je o zapisnicima o provedenim obveznim ispitivanjima u novom prostoru, procjeni rizika, zapisnicima o osposobljenosti radnika za rad na siguran način (“ZOS”), planu evakuacije i spašavanja, zapisniku o provedenoj vježbi evakuacije i spašavanja te drugoj dokumentaciji koja je vezana za mjesto rada.
Ako imate nedoumica oko vaše postojeće dokumentacije ili općenito dosad obavljenih aktivnosti po pitanju zaštite na radu, slobodno nam se obratite. Rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja i pružiti vam usluge za kojima imate potrebu.